czwartek, 30 sierpnia 2018

Przerwa

Cześć!
Ostatnim czasy w moim życiu dużo się zmieniło. Prowadzenie bloga nie daje mi już radości takiej jak kiedyś. Uznałam, że potrzebuję przerwy. Nie wiem jak długiej. Rozpoczęłam pracę nad Wojną Z Ludźmi. Mimo to nie mam weny. Nic nie przychodzi mi do głowy. Jestem jakby "pusta". Pod znakiem zapytania można postawić to kiedy blog znów będzie aktywny. Rozpoczyna się szkoła, dlatego też rozumiem, że wiele osób nie będzie aktywnych. Dla niektórych rozpoczyna się nowy rozdział życia. Tak jest też w moim przypadku. Zanim jednak się z Wami pożegnam, chce z całego serca podziękować...
Moderatorce Bloga - Kene. Wybacz, że nie poinformowałam Cię o przerwie wcześniej i dziękuję za pomoc przy wszystkim.
Leaf Forest Flower... Wcześniej Diathesis. Mam nadzieję, że nie będziesz miała więcej złych dni ^^. Bardzo miło mi było z tobą pisać.
Venus, za to że tak długo ze mną wytrzymała.
Oliver, za podtrzymywanie dobrego humoru na chacie, ZAWSZE!
Feroxowi, Harytii, Io, Runie i Thinrow - za to że byliście! 
Pozostaje mi tylko napisać dwa ostatnie słowa. Do zobaczenia. Jeszcze raz dziękuję za te wspaniałe cztery miesiące. Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy...
Aimer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz